Vackra vyer!

Hej!
Måste bara bildbomba er! Det är så fantastiskt vackert här nu! Snön har frusit fast i träden och ligger i tunga sjok över grenarna. Mjuka former i landskapet, i helgen tittade till och med solen fram på dagen så det var helt magiskt vackert. Vad man längtar efter solen! Grått och kallt har det varit hela hösten och hittills i vinter. Vi är svältfödda på sol! 
Vi var i stugan i helgen, jag och dottern åkte eljusspåret i byn. Bara 2km långt, bara klassiskt spår men super-fint. Jag tror vi var först på plats så spåren var helt perfekta. Jag har egentligen aldrig åkt skidor på det elljusspåret, sprungit har jag gjort många gånger, men med skidor var det premiär. Men en mycket positiv överraskning. Först och främst vill jag ge en eloge till de eldsjälar som håller bya-spåren igång! Det tar tid och engagemang! Så tack Niemisels AIK i detta fallet. Det är ett riktigt roligt tempospår faktiskt. Inte så mycket vila, antingen upp eller ned. Så bra med pulshöjningar!
Vi åkte också en tur  med skotrarna upp till Sniptjärn. Också fantastiskt vackert. Där invigde vi vår nya popcornkastrull. Alltså popcorn över öppen eld. Supermysigt! Rekommenderas! 
Ha det bra!
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentera här: