Resan börjar

Hej!
Några steg på väg mot Lidingöloppsformen är tagna.
1. deltagande i löpskola. Oboy, oboy har jag mycket att lära! Efter många år med joggingturer tillsammans med en smådragande hund (obs! inte tokdragande, bara en liten lätt anspänning i kopplet) och en långsamt försvinnande rumpa så har mitt löpsteg förvandlats till ett hasande, bakåtlutat, glidande framåtskridande. Men nu fick jag bra tips med tripping och skipping, stegringslopp och hopp i backe. Superbra grejer som jag redan praktiserat flera gånger. 
 
2. Midnight marathon i Skellefteå som är seedningsgrundande för Lidingöloppet. Tungt gick det och sista kilometrarna tror jag knappt att jag lättade från underlaget men i mål kom jag mig och bättre startfält fick jag. Mission accomplished!
 
Nu fortsätter det framåt!
Ha det bra!
 
 
 
 

Kommentera här: