Livsfarlig stubbe

Hej!
Men alltså! Nu är det alldeles för länge sedan jag sprang trail! Jag trillade!!! Två gånger!! Hade precis startat och knatade på i maklig fart, plötsligt tar det bara stopp med ena foten, jag flyger i luften som stålmannen och landar pladask på magen. Hundarna tittar förvånat på mig, jag kravlar mig upp skrapar av mig smuts, kollar om någon såg mig, vänder mig om för att kolla vad jag snavade på och ser …ingenting!! Konstigt! 
Jag joggar vidare, en härlig runda över stock och sten. Jag och hundarna njuter! Vänder tillbaka mot bilen igen, passerar stället jag trillade på och …gör det igen, fastnar med foten, flyger som stålmannen och landar pladask! 
Men hur lyckas man? Den här gången granskade jag marken noggrant och hittar en liten, liten, gammal stubbe som sticker upp typ en centimeter ur marken! 
Snacka om bevis på hasafötter! Tydligen är jag inte den spänstigaste löparen…
Kunde tyvärr inte fånga mina luftfärder på bild, men en bild på mitt sargade knä kan ni få! 
Ha det bra!

(null)




Kommentera här: